Nowe przepisy: E-akta

Od stycznia 2019 r. weszły w życie przepisy, które ułatwią przechowywanie akt pracowniczych dotyczących pracowników i zleceniobiorców oraz obniżą koszty związane z ich przechowywaniem.

W związku z powyższym w celu upowszechnienia wiedzy o projekcie E-akta zwracamy się do Państwa z prośbą o zamieszczenie na stronie internetowej Państwa instytucji materiałów informacyjnych dotyczących E-akta oraz udostępniania ich przedsiębiorcom i podmiotom współpracującym. 

Materiały obejmują:

•       komunikat do przedsiębiorców - zmiany w okresie przechowywania akt pracowniczych,

•       komunikat dla firm zewnętrznych, np. biur rachunkowych, które obsługują płatników składek,

 

•       logo E-akta,

•       baner, plakat, ulotkę,

•       broszurę dla pracodawców,

•       "Krótsze przechowywanie akt pracowniczych (E-akta)" - link do YouTube.

Materiały są dostępne na stronie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce „E-akta pliki do pobrania”.

Zadowolenie klienta jest dla nas najwyższym priorytetem i dlatego chcemy dotrzeć do jak najszerszej grupy osób.

W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących materiałów informacyjnych E-akta zapraszam do kontaktu, tel.: 502-009-800, 24 262-52-71 wew. 2518, 
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Partnerzy

Współpraca

Deklaracja współpracy do pobrania:
Adobe PDF file (.pdf)
Microsoft Word file (.doc)

REGULAMIN

Go to top